Crusader Industries

Crusader Industries є титаном аерокосмічної промисловості, яка створила пасажирський лайнер Genesis, так званого розширювача флоту вантажних транспортних суден і передових шатлів.

Компанія настільки потужна і відома, що придбала газовий гігант в системі Стентон (Stanton) для розміщення своєї штаб-квартири. Незважаючи на надзвичайний успіх, засновник компанії Август Данлоу (August Dunlow) завжди пишався своєю благодійною діяльністю, і до цього дня Crusader Industries залишається одним з найбільш щедрих корпоративних донорів для некомерційних організацій в Об’єднаній Зимній Імперії (ОЗІ/UEE).
Якось Данлоу сказав: «Яка користь від прибутку, якщо вона не веде до прогресу?». Протягом багатьох років деякі люди інтерпретували цю цитату яка означає, що підприємствам необхідно постійно вкладати кошти в себе, щоб залишатися на передовій промисловості – це стратегія, яку Данлоу використовував, будучи генеральним директором. Однак, за словами Франсін Конелло (Francine Konello) – автора біографії Данлоу, «прогрес», який так пристрасно захищав Данлоу, був скоріше соціальним, ніж фінансовим. Покращення Людства було пристрастю всього його життя з тих пір, як він став свідком одного з найбільш шокуючих подій в історії ОЗІ, яке назавжди змінило його.
Втрата наївності
Август Данлоу прокинувся рано ранком 12 серпня 2781 року. Він не міг заснути, тому надів форму, поснідав і пішов в школу. Одинадцятирічний хлопчик був одним з декількох учнів, обраних для того, щоб стояти на видному місці вздовж шляху ходи через Анжелію (Angeli) і з ентузіазмом махати прапором ОЗІ, коли повз повинен був пройти Імператор Мессер X (Messer X). Данлоу відповідально виконав свій обов’язок, потім здалеку спостерігав, як кавалькада Імператора пробиралася через Каравацкій міст (Caravac Bridgeway) до стадіону Ханос (Khanos Stadium). Вид відкривався шикарний, коли стадіон вибухнув, посипаючи уламками все навколо і сіючи хаос по усьому місту. Це спричинило військовий переворот. Після цілої ночі напруженого бою Імператор Мессер X загинув, а його жорстокий і амбітний син Лінтон (Linton), який таємно організував цей напад зі своєю сестрою Фіоною (Fiona), швидко зайняв трон. Цей історичний момент не тільки змінив ОЗІ, але і наставив Данлоу на шлях, який привів його до створення Crusader Industries.
Вибух стадіону Ханос вбив мати Данлоу і важко поранив його батька. Вони, як і багато жителів Анжелії, були зобов’язані бути присутніми на церемонії відкриття стадіону. Після катастрофи Данлоу покинув школу, щоб заробити грошей і піклуватися про свого батька. Спочатку хлопчик знайшов роботу серед робітників бригад, найнятих для прибирання сміття, але її вистачило не на довго, після чого Данлоу і його батько опинилися в повному зубожінні (на ставку в пів вареника). Без грошей на житло, а тим більше без ліків, необхідних для лікування, батько Данлоу помер протягом року і шести місяців, які Данлоу провів на вулицях. Мало відомо про час життя Данлоу після смерті його батька. Він відмовився обговорювати цей період часу, включаючи і з близькими друзями. Він ясно дав зрозуміти, що тільки завдяки щедрості Ангелів Анджелії (Angeli’s Angels), некомерційного притулку для бездомних дітей, Данлоу врешті-решт зміг піти з вулиць. Цей неймовірний акт доброти не був забутий, він надихнув Данлоу на його перший хрестовий похід щодо поліпшення ОЗІ.
Ранній активізм
Данлоу отримав стипендію в університеті Анжелії по спеціалізації в галузі бізнесу та політології. Він став активним анти-мессерскім активістом і довів свою здатність перетворювати ідеї в дії, надихаючи і спонукаючи інших. Його публічний статус ріс разом з розміром і масштабами анти-мессеровскіх мітингів, які він почав організовувати.
Одного разу хвороба перешкодила йому сісти на корабель, підготовлений для саміту проти Мессера на Террі (Terra). Корабель вибухнув в атмосфері, забравши життя у всіх на борту. Департамент транспорту і судноплавства назвав це “трагічним нещасним випадком”, але Данлоу і інші так не вважали. Побоюючись, що політичні дисиденти стануть жертвами вбивць, колеги-активісти Данлоу таємно переправили його у системи Xi’an, де він працював в тіні. Однак, коли сталася різанина на Гарроні II (Massacre of Garron II) в 2792 році, він відмовився ховатись. За допомогою Xi’an, які підтримували його справу, він знову з’явився в Імперії, щоб організувати масові акції протесту в Анджелії. Течія історії різко змінилася, і режим Мессер був повалений протягом декількох тижнів (мабуть звалив у Ростов).
Після цього Данлоу перебрався на Землю і став видатним прихильником урядової реформи. Він приєднався до фірми, що займалася лобіюванням цивільних прав, і незабаром він позбувся своєї наївності, зрозумівши, що найкращі наміри нічого не значать без фінансової підтримки. Так чи інакше, олігархи можуть гарантувати, що їх голос буде почутий. Тоді він вирішив, що, якщо він дійсно хоче щось змінити, йому потрібно буде переключитися на приватний фінансовий сектор.
Падіння режиму Мессера спонукало ОЗІ переглянути багато існуючих урядових контрактів. Данлоу усвідомив, що необхідно заробити багато кредитів, які потім можуть бути використані для підтримки благодійних організацій. Він також зрозумів, що сенатори свого часу залишили йому великий список контактів, які могли б допомогти забезпечити його роботу, фінансовану урядом. Тепер йому потрібна була тільки своя компанія.

Компанія Seraphim Systems
Данлоу шукав існуюче підприємство, яке хотіло б максимізувати його потенціал. Серафім Сістемс (Seraphim Systems) стала такою – це невеликий виробник шатлів, що базується на Трам (Tram). Компанія виробляла відмінні планетарні шатли, але в обмежених кількостях. Вона почала втрачати ринок, тому що клієнти не хотіли терпіти довго-тривалі терміни поставки, і не могла знайти капітал для розширення своєї діяльності через своє розташування. Кількома роками раніше підприємство покинуло Асуру (Asura) після необґрунтованих звинувачень Імператора Мессера XI. Побоюючись урядових санкцій як відплати, місцева економіка практично рухнула. Данлоу думав, що, якщо він зможе залучити зовнішніх інвесторів, він зможе прискорити виробництво і швидко розвивати компанію без особливих витрат. Він також знав, що для сенаторів буде політично вигідно надавати урядові контракти компанії в системі, яка постраждала від режиму Мессера.
Данлоу склав бізнес-план, привернув інвесторів і запропонував купити контрольний пакет акцій Серафім Сістемс. На його подив, рада директорів компанії згуртувався навколо генерального директора Джани Мелоун (Janna Malone) і відхилив його пропозицію. Тривалі переговори велися між двома сторонами, і були майже зірвані через єдину проблему – назви компанії.
Данлоу не подобалося назва «Серафім», але Мелоун виступала проти її зміни. Як і попередні генеральні директори Серафім, Мелоун була глибоко віруючою людиною, яка вважала, що образ має важливе значення для впізнаваності. Данлоу провів вихідні з Мелоун і її сім’єю, пояснюючи своє бажання використовувати компанію в якості платформи для просування позитивних змін. І знову його сила переконання взяла гору, і вони досягли компромісу, назвавши компанію Крусейдер Індастріс (Crusader Industries). Як написала Мелоун своїм співробітникам напередодні продажу: «Наше нове ім’я, Крусейдер Індастріс, має розглядатися компанією як зобов’язання не тільки впроваджувати інновації і залишатися в авангарді нашої галузі, а й рішуче відстоювати моральність на всій планеті, системі і навіть Імперії».
Просування і Розширення
Крусейдер Індастріс офіційно зареєстрована в 2799 році, і в рамках продажу, Данлоу став її генеральним директором. Він використовував початкові кредити інвесторів для розширення операцій і свої контакти в Сенаті для укладення державного контракту в 2801 році. Цей рік ознаменований великим прибутком для компанії і початком політики, яка триває і донині: значна частина прибутку призначена для благодійних цілей.
Компанія стабільно росла, але Данлоу прагнув збільшити свої пожертви. Для цього їм необхідно було вийти за рамки державних контрактів і забезпечити більший розмір прибутку в цивільному секторі. Однак жорстка конкуренція ускладнювала подальшу експансію на існуючий ринок. Щоб Крусейдер дійсно стала компанією, якою її бачив Данлоу, їй знадобиться ще одна велика ідея. Ніхто не очікував, наскільки вона буде чудовою.
Данлоу висловив подяку Акселю Адамсон (Axel Adamson), на той час керуючому складом, за ідею, яка назавжди змінила Крусейдер. На телефонній конференції, присвяченій затримкам у виробництві, викликаними простроченими поставками, Адамсон вигукнув: «Якби у нас був власний флот, я запевняю, що цього не сталося б ніколи». Дослідження вартості придбання власного флоту компанією, відкрило очі Данлоу на захоплюючу нову можливість. Численні великі виробники кораблів згорнули своє виробництво під час економічних потрясінь останнього десятиліття. Як він пізніше сказав: «Якщо ми можемо робити шатли, чому ми не можемо робити великі кораблі?».
Данлоу склав бізнес-план і представив його раді директорів. Спочатку опозиція переважала, але після року дебатів ідея була схвалена. Переконаний в тому, що майбутнє компанії залежить від успіху міжпланетного виробництва, Данлоу привернув кращих і яскравих інженерів і дизайнерів, запропонувавши їм значне підвищення заробітної плати і акції компанії.
У 2812 році перший авіаносець компанії Крусейдер, Юпітер (Jupiter), зійшов з виробничих ліній. Спочатку компанія використовувала Юпітер тільки для доставки своїх шатлів на інші ринки, але це відбувалося до того, як стало відомо про високу якість корабля, на який почали надходити замовлення. Продажі швидко виросли у перший ж рік і перевищили виробничі потужності компанії. Намагаючись не повторити помилку, яку зробила компанія, маючи ім’я Серафім, Данлоу негайно реінвестував прибуток в додаткові виробничі потужності по всій Імперії. Армія навіть підписала новий контракт з компанією на використання транспортних засобів для переміщення наземних кораблів на передові позиції. До гордості Данлоу, його кораблі також були життєво важливі для доставки урядової допомоги Імперії в зруйновані війною райони, які потребували допомоги найбільше.
Тим часом, з огляду на успіхи компанії, Крусейдер Індастріс стала і залишається донині основним джерелом фінансування Ангелів Анджелії (Angeli’s Angels), некомерційної організації, яка врятувала Данлоу від життя на вулиці.

План Келлі Каплан
Август Данлоу залишався генеральним директором Крусейдер Індастріс протягом майже п’яти десятиліть, пішовши у відставку в 2846 році, щоб повністю присвятити себе філантропії. Кілька генеральних директорів наслідували його приклад. Кожен з них давав обіцянку Данлоу віддавати частину прибутку благодійним організаціям, а деякі робили це з більшим задоволенням, ніж інші.
До шоку працівників галузі (сексистів по ходу), генеральним директором Крусейдер в 2863 році була призначена Келлі Каплан (Kelly Caplan). За професією вона була корабельним проектувальником з тих пір як пройшла стажування у відділі дизайну в аспірантурі. Вона була основною частиною команди, яка створила перший фірмовий зоряний лайнер компанії. Багато в чому завдяки її інноваційному дизайну запуск судна класу Генезіс (Genesis) мав величезний успіх, і незабаром після цього більшість великих транспортних компаній використовували кораблі Крусейдер. Занурившись в роботу, для неї відхід у відпустку прирівнювався до «походу в хрестовий похід» (від гри слів: Crusader – Хрестоносець). Тим не менш, багато акціонерів не були впевнені, чи вистачить у неї ділової хватки, щоб керувати такою складною компанією. Деяких лякав не тільки її особливий підхід до керівництва компанією, але також і її радикальні ідеї про те, як реформувати компанію.
У 2865 році Каплан переконала раду директорів Крусейдер придбати у ОЗІ газовий гігант малої маси і три його супутника в системі Стентон. Каплан була переконана, що мережа плавучих платформ, побудована військовими, стане ідеальним місцем для економії коштів на будівництво масивних кораблів. Вона була права. Повідомлялося, що після консолідації операцій Крусейдер заощадила в результаті 40% бюджету. Значна частина цих заощаджень була передана споживачу, при цьому компанія також надала збільшену підтримку благодійним організаціям.
Незважаючи на її успіхи, перебування Каплан на посаді генерального директора Крусейдер не обійшлося без проблем. План заохочення інших компаній до створення форпостів на трьох місяцях Крусейдер: Селін, Деймар і Йела (Cellin, Daymar і Yela) вважався розчаруванням через занадто обтяжливих правил. Нещодавно компанія також потрапила під тиск, коли незалежна група з нагляду довела, що кримінальна статистика по Крусейдер була правдивою. Хоча з тих пір компанія переглянула свої протоколи для вирішення даної проблеми, і стало ясно, що охороняти всю планету і її три супутника насправді складніше і дорожче, ніж очікувалося спочатку.
Сьогодні Крусейдер залишається в списку компаній, що надають благодійні пожертви. Добро, яке вона робить по всій імперії, беззаперечне. Тим не менш, деякі критики задаються питанням, чи може бути більше користі в тому, якщо компанія скоротить свої благодійні витрати, щоб забезпечити більш надійну безпеку у системі. Але один експерт назвав зростаючі витрати Крусейдер на безпеку «найбільшою фінансовою загрозою для майбутнього компанії».
Після майже півтора століття успіху, обумовленого корпоративною готовністю до адаптації, виникає питання, чи потрібна Крусейдер ще одна радикальна ідея, щоб допомогти їй подолати свою останню перешкоду на шляху до ще більшого успіху, щоб компанія знову злетіла.
Оригінал статті: https://robertsspaceindustries.com/
Кораблі компанії: https://robertsspaceindustries.com/